piątek, 29 stycznia 2016

WALENTYNKI!

Cześć kochane! ;-))
Co tam u Was? Jak zaczął się dla Was pierwszy miesiąc nowego roku? U mnie wszystko w porządku, ciągle do przodu. :) Już niedługo WALENTYNKI - ŚWIĘTO ZAKOCHANYCH!
obchodzicie? macie swoją miłość? podkochujecie się w kimś? ;-)) 
Ja mam swoją miłość 
oto On! to On pokazał mi co to prawdziwa miłość. To dzięki niemu jestem szczęśliwa. :)
dopiero w tym roku mogę z czystym sumieniem obchodzić ten dzień! <3 
znalazłam ideał!  jestem szczerze zakochana!
Wiem, że niektóre z Was czują sie samotne w ten dzień, dlatego zastanawiałam sie czy dodawać ten wpis czy też nie, ale postanowiłam, że dodam. a dlaczego?
Bo każda z Was ( tych samotnych) kiedyś znajdzie swoją miłość! 

KAŻDY MA SZANSE NA SPOTKANIE PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI! 
 JA NA SWOJĄ PRAWDZIWĄ  MIŁOŚĆ CZEKAŁAM 18 LAT! :) 
a na sam koniec wprowadzę Was w walentynkową inspiracje kochani!





77 komentarzy :

  1. Ja obchodzę walentynki w tym roku również. Miło się na Was patrzy ślicznie razem wyglądacie dużo dużo miłości kochani! :* Ja na swoją najważniejszą osobę w życiu czekałam również 18 lat :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy!😍
      O widzisz trochę nas łączy :)

      Usuń
  2. Fajny wpis! =D Ja na razie obchodzę 15 lutego (Dzień Singla) xD
    Życzę Ci szczęścia w Walentynki i nie tylko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obchodzę walentynki na 18 u przyjaciółki. ;)
    Może kiedyś będę celebrować to święto z kimś ważnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się rozstałam z chłopakiem więc raczej spędzę je sama :(

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku rownież obchodze ^^ Piękny post :) fajnie razem wyglądacie ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, ze TY też masz swoją miłość <3

      Usuń
  6. Pasujecie do siebie :) Szczęścia życzę :) Ja nie obchodzę jakoś szczególnie walentynek, haha! :) Ze względu na to, że nie mam swojej drugiej połówki.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy!:)
      znajdziesz swoja drugą połowe <3

      Usuń
  7. Pięknie razem wyglądacie ;) Fajny post z mnóstwem energii ;) ja jeszcze jestem singielką ;) ale mam czas a co do walentynek mam nadzieje że cudownie je spędzicie trzymajcie się cieplutko oboje ;)
    nowy post:
    http://fashionandginewrah.blogspot.com/2016/01/no-make-up-czi-mountains.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ślicznie za miłe słowka1 :)

      Usuń
  8. Ideal....NIE MA ludzi doskonałych Idealny facet nie istnieje, ale zawsze istnieje facet który jest idealny dla Ciebie. ... DOSKONALA JESTES TYLKO ADA TY..NIE ON POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ON jedt idealny! ;-)
      dla nikogo wiecje nie musi! ;)

      Usuń
  9. W walentynki wybieram się z koleżankami do kina na ,,Planetę Singli'' zapowiada się ciekawie. :)
    Bardzo fajny post, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny blog, pięknie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis :)
    Ja na razie obchodze dzień singla XD
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidzę walentynek, za to jako młoda mężatka z długim stażem (w tym roku 5 rocznica) codziennie cieszę się ze spędzonych wspólnie chwil. Na piatom rocznice jedziemy na trzy dni w Tatry, trzy schroniska, trzy dzni zapierających dech krajobrazów i dobre wino w towarzyskie Doliny Pięciu Stawów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, cudownie spedzac chwile razem <3

      Usuń
    2. A dlaczego aż tak krytycznie? To przecież kolejna okazja na wykombinowanie czegoś razem :)

      Usuń
  13. Obchodzę Walentynki z moim chłopakiem również, życzę szczęścia :*
    Obserwuje :)

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie walentynki są za bardzo przesłodzone
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoje zdanie na ten temat ;-)
      Twje tez szanuje :)

      Usuń
  15. Super post ;D Ja nie obchodzę tego świeta, no ale cóż bywa i tak ;D Szczęścia Wam życzę <3 super inspirację :D wszystkie są mega :D
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjdzie taki dzień i do CIebie ;)
      dziękuje śliczie <3 !

      Usuń
  16. Ja w tym roku będę musiała przesunąć :) Ponieważ niestety nie będzie mnie na walentynki w Polsce, ale myśle, że jeśli wszystko się uda, to zaledwie tydzień później będe mogła je spędzić :) Ja czekałam niecałe 17 lat :)
    Dużo szczęścia i udanych walentynek dla Was :*
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Was również kochani! wszystkiego najpiękniejszego! :)

      Usuń
  17. ja obchodzę dzień singla 15 lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tym wpisem :)
    U mnie tydzień zaczął się egzaminami :(
    Życzę duuuużo miłości :D
    zapraszam na nowy wpis dla osób , które mają cerę suchą :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/olej-monoi-idealny-kosmetyk-do-skory.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj biedna, ale myśle, ze dobzre CI poszło!
      dziękujemy :*

      Usuń
  19. Też obchodzę walentynki :)
    Bardzo fajny post, podobają mi się zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Swoją miłość mam! Cudowne uczucie. Jednakże nie obchodzę jakoś specjalnie walentynek - dla mnie to dzień jak dzień. Podchodzę do tego w dziwny sposób : kocha się cały rok, a nie tylko 14 lutego.

    Pozdrawiam i zapraszam http://xzyq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasujecie do siebie :) Zdjęcia są inspirujące :) Chodź ja nie obchode walentynek to lubię to święto! Pozdrawiam lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zaś drugi raz będę ten dzień, jak i pozostałe spędzać z moim ukochanym. Tylko, że my spędzamy ten dzień tak jak inny, więc walentynki mam cały rok! :) Życzę wytrwałości!:)
    http://adriana-ade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, tak powinno byc :) <3
      dziękuje ;)
      a Wam jeszcze wiecej szczęscia niż macie!

      Usuń
  23. Bardzo fajnie, że masz kogoś!
    To Wasze zdjęcie jest mega kochane!
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi! ;-)
      ja również pozdrawiam! ;D

      Usuń
  24. Ja mam dopiero 15 lat, więc jeszcze czas na szukanie tej jedynej miłości haha
    Gratuluje, zyczę Wam lata życia razem aż was natura nie rozłączy :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ;-)
      wiek to nie miernnik, niektórzy juz w podstawówce znajdują swoją miłość ;d
      dziękujemy ślicznie . :*

      Usuń
  25. Te Walentynki spędzam sama :/
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Walentynki to cudowny czas. Nie spędzam je już od długiego czasu sama, więc mam nadzieję, że i tym razem mój ukochany będzie obok mnie.
    Życzę Ci cudownych Walentynek oraz mnóstwo miłości w ten dzień.
    Fajnie, że napisałaś taki post. :)
    Iza L. z Fb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że i TY masz z kim spedzic ten dzień ;*
      dziękujemy ślicznie, Wam też tego życzymy wszytskiego najlepszego ;*

      Usuń
  27. Ślicznie razem wyglądacie, świetna z was para!
    Udanych ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ walentynek!
    Pozdrawiam:*
    http://wiktoriax12.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie obchodze walentynek, nawet z tego powodu się ciesze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja walentynki spędzam przy laptopie :) Pewnie zacznę jakiś nowy serial :D / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejkuu post cudowny 😊
    Tak jak wy *o*
    Pozdrawiam <3
    olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! ♥
    Pięknie razem wyglądacie :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, ja życzę szczęścia : ) I jako filozof amator dodam, iż warto rozwijać swoją wiedzę z zakresu psychologi związków, by to szczęście było trwałe, a wy gotowi na boje z niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja spędzałam ten dzień z koleżankami i winem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też w tym roku spędzałam pierwsze prawdziwe Walentynki z moim chłopcem :) Byłam w kinie na "Planecie singli" i szczerze polecam ten film!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne inspiracje walentynkowe :) Ja na swoją miłość czekałam 15 lat i w lipcu będą nasze 3 wspólne lata :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka